پی آر پی مو چیست؟ آیا واقعا برای رویش مو موثر است؟
نوشته شده توسط : nobody

پی آر پی مو چیست و چگونه باعث رشد موها می شود؟


یکی از روش‌های جدید و نوین جهت تقویت مو و درمان ریزش مو، پی آر پی مو می‌باشد. در تمامی زمان‌ها، افراد همیشه به دنبال راه‌هایی بودند تا از طریق آن بتوانند موهای خود را تقویت کنند و ریزش مو را، که یکی از مشکلات همیشگی است، درمان کنند. روش PRP موی سر، همان راهی است که افراد می‌توانند این دغدغه خود را رفع کنند. این روش، کاملا طبیعی است، و بدون نیاز به جراحی و بدون درد انجام می‌شود و تاثیر بسیار زیادی بر تقویت مو دارد. بنابراین، اگر به دنبال راهی هستید که بدون خطر، موهای خود را تقویت و ترمیم کنید و از شر ریزش مو خلاص شوید،        پی آر پی مو می‌تواند بسیار برای شما مناسب باشد. البته دقت کنید که باید طبق نظر پزشک متخصص این کار انجام شود. پزشک با تشخیص علت ریزش مو، یک روش را برای شما انتخاب خواهد نمود. در ظاهر، افراد ممکن است با دیدن سوزنی که وارد پوست سر ی‌شود کمی بترسند و فکر کنند که کار ترسناک و دردناکی می‌باشد، اما با دانستن روش انجام آن متوجه خواهند شد که اینگونه نیست.

پی آر پی مو چگونه انجام می‌شود؟


در روش پی آر پی مو ، پزشک متخصص، مقداری خون را از بازو فرد می‌گیرد، و از طریق دستگاه سانتریفیوژ، پلاکت‌ها را جدا می‌کند. سپس، این پلاکت‌ها را از طریق وسیله‌ای به نام مزوگان، به نواحی مورد نیاز سر تزریق می‌کند. تزریق در قسمت‌هایی از پوست سر صورت می‌گیرد که موها آسیب دیده هستند و در نتیجه موجب ریزش مو و یا کم‌پشت شدن آنها شده‌اند. عمق و مقدار تزریق پلاکت‌ها توسط مزوگان تنظیم می‌شوند، و اینگونه از هدر رفتن پلاکت‌ها جلوگیری می‌شود. به طور کلی، پی آر پی، از طریق پلاکت‌ها موجب فعال شدن فولیکول‌های مو می‌شود و اینگونه جلوی ریزش مو را می‌گیرد.

آیا پی آر پی مو درد دارد؟


سوزن‌هایی که در پی آر پی مو مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار نازک هستند، در نتیجه فرد درد بسیار کمی را ممکن است احساس کند که کاملا قابل تحمل است. همچنین استفاده از وسیله مزوگان نیز باعث می‌شود که سوزن از یک عمقی بیشتر وارد نشود، و به این صورت درد بسیار کم‌تر خواهد شد. با این وجود، اگر فرد بخواهد، پزشک می‌تواند مقداری کرم بی‌حس کننده را به قسمت‌هایی از پوست از سر که قرار است تزریق در آنجا صورت گیرد، بمالد. بنابراین، اصلا نگران دردناک بودن این روش نباشید.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: